Yaptığım ve Katıldığım Etkinlikler , Eğitimler

 

·          İBB Gençlik Meclisi ARGE komisyonuna katıldım Sunumlar hazırladım eğtim verdim ( Basic arduino eğitimi ve yazılım dilleri ile ilgili )

·          

·        -  T3 vakfının roket(yüksek irtifa) yarısmasina katılıdık Team Thread ile fakat girişimimiz 2. Elemede 1 maddeden dolayı gerçekleşemedi


 · WİN EURASIA 2016 Zeytinburnu Anadolu Teknik Lisesi olarak stant açtık

 

·         WİN EURASIA 2019 fuarına katıdım

 

·         Redbull Basement 2019 Festivaline katıldım ( İnüvasyon ve Teknolojik alanında bir festivaldi )

 

·         Iot Line Fair 2019 ( İEEE İTU tarafından düzenlendi  )

 

 

·         İDEF 2019

 

·         Siber Güvenlik Kiş kampı 2020 ( 4 gun  boyunca Celil Ünver ‘den  Zeroday eğitimi aldım  )

 

·         Türkiye İnovasyon ve Girişimcilik haftası ( Born Global İstanbul düzenledi  )

 

·         Genç Yeşilay Başkanlar deneyim paylaşım kampı – 2020               ( Yeşilay ile yaptığım tek etkinlik değil  )

o   Yeşilay haftasında kadıkoyde kurulan dev stantda görev aldım 2019

o   YK da olduğundan 2018 – 2020 arasındaki yaklaşık tüm etkinliklerine düzenlenmesinde yardımcı oldum.

o   2021 Osmaniye Aslantaş kampında Gençlik Lideri görevini aldım.

    

·         TGSP Genç liderlik eğtim programına katıldım ( bu program 1 haftalık hızlı eğtimler ile başladı daha sonrasıında 10 haftalık mentorluk eşliğinde öğrencilere kendimiz eğitim verdik bu verdğimiz eğiitimler sirasında TGSP taraflarında düzenlediği semposyumlar gerçeklestiirldi )

 

·         Siber Küme Yaz kampı 2019 ( BUSİBER düzenledği SSB ve Siber Kulupler Biriliğinin destekledği bir eğtimdi 2 gun boyunca Exploit geliştirme dersi aldık --sertifikalı )

 

·         İEEExtremee 12.0  Algoritma eğitim ve programla yarışmasına kampına Katılımcı olarak katıldım 

 

·         İEEEXtremee 13.0 Türkiye Elçiliği yaptım 2019 ( Sertifikalı )

 

·         28. İBB kariyer eğitim günleri 2019

 

·         31 Mayıs 2017 tarihinde Lisemizde düzenlenen 4006 Tübitak Bilim Fuarına yapmış olduğum katılımlarından ötürü teşekkur belgesi takdim edildi

 

 

·         BAU SİBER in düzenlediği Şeref Can ÖZKAYA 'nın (STM çalışanı ) verdiği sızma testi eğitimi aldım -2019

·         Pie & AI:Istanbul - A Conversation with Dr. Andrew Ng ( deeplearning.ai tarafından Bahçeşehir Üniversitesi aracaliğiyla gerçekleşmiş bir etkinliktir Dr. Andrew online olarak bağlanarak konuşma yapmsıtır )

 

·         Topluluk Kurucu Başkanı olduğum İMUSİBER in Siber güvenlik tanıtım sunumu gerçekleştirdim

 

 

 

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

STM32F4 Discovery İnterupt Buton ( STM32 CUBE MX / IDE ) ve ATOLİC

Analog PID ile Encoderlı Motorun Hız Kontrolu